sobota, 31 stycznia 2015

Eveline- lakiery COLOR edition

Witam :)
Dziś przedstawiam Wam lakiery Eveline Cosmetics COLOUR instant- COLOR edition .
Recenzja niestety nie jest moja tylko cioci i dziewczynie kuzyna, bo w moim fachu nie mogę posiadać wymalowanych pazurów i strasznie przez to ubolewam..., ale cóż zrobić ;)

Do testów otrzymałam dwa lakiery:

Nr 917 Ten testowała dziewczyna kuzyna :)


Jedna warstwa

Dwie warstwy
Co światło to światło, na pazurkach wygląda tak jak trzeba :)

Nr 911 a ten testowała ciocia :)


Jedna warstwa

Dwie warstwy

Osobiście bardzo przypadł mi do gustu odcień pierwszy, którym nie omieszkałam "malnąć" sobie kciuk ;) lakier odprysną mi na brzegu już w drugi dzień, ale pozostałość wcale tak łatwo nie odpuściła ;)

Oba lakiery są wyposażone w BIG Brush, którym się nawet miło manewruje [przynajmniej ten kciuk;)] to tyle ode mnie ... niestety



Od Cioci i dziewczyny kuzyna :)

Duży pędzelek ułatwia malowanie paznokci.
Konsystencja ani nie za gęsta, ani nie za rzadka.
Jedna warstwa jest już dobrze widoczna, ale oczywiście drugą nie pogardzimy ;)
Dużym plusem jest to, że szybko schnie
Lakiery utrzymuje się raczej standardowe dwa, trzy dni, ale jak dziewczyny mówią: warto bo wysycha ekspresowo :) 
Jesteśmy na Tak! :)

Tak więc ubolewam podwójnie, że nie mogłam przetestować ich na sobie, zwłaszcza kolorku pierwszego, który po prostu mnie oczarował :p Ale na pewno nie odpuszczę, nabędę go  w trakcie urlopu czy coś, tym bardziej, że na lato to on mi się wydaje idealny ;) A czerwień standardowo - z mody nie wychodzi, a w swoich zasobach posiadam chyba z 5 lakierów w tym kolorze ;)

Polecam wypróbować :)
Pozdrawiam :)

12 komentarzy:

  1. kolor pierwszego lakieru nieźle przekłamał aparat, tu pomarańcz, a tu różowy :) ja bardzo lubię te lakiery, są wygodne i całkiem trwałe.

    OdpowiedzUsuń
  2. Oba kolory mi się podobają :) Nie mam lakierów z tej serii.

    OdpowiedzUsuń
  3. pomarańcz nie dla mnie, ale ciekawe kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ten pierwszy lakier całkiem inaczej wygląda na paznokciach niż w butelce, mam z tej serii fiolet i tą czerwień i są świetne także żałuj że nie możesz ich używać ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja rzadko maluję pazurki standardowymi lakierami bo sama robię sobie hybrydki. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. pierwszy kolor bardzo przyjemny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo bym chciala w koncu wyprobowac jakis lakier firmy eveline. Przy nastepnej wizycie w Polsce to bedzie obowiazkowy zakup

    OdpowiedzUsuń
  8. ja mam i lubię bardzo ich lakiery

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam ten czerwony i go po prostu kocham :]

    OdpowiedzUsuń
  10. w sumie takie trochę nietypowe kolorki :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam szary z tej edycji i jestem niesamowicie zadowolona! Mi wystarczy jedna warstwa <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga :)
Na pewno się odwdzięczę :)