środa, 8 kwietnia 2015

Clean Hands antybakteryjny żel do rąk- Świt Pharma

Witam :)
Ciąg dalszy, walki z zarazą. Młody od wczorajszego wieczora ze stanem podgorączkowym i coraz większym katarem... ja już normalnie siły nie mam...

Dziś napiszę o żelu antybakteryjnym do rąk firmy Świt Pharma, który jest na pomocny od kilku dni, z racji jelitowych problemów. Czekał, czekał, aż się doczekał na swoja kolej. 



O produkcie:

Antybakteryjny żel do mycia rąk eliminuje bakterie bez użycia wody. Wzbogacony w  wyciąg z aloesu i prowitaminę B5. zapobiega nadmiernemu wysuszaniu skóry rąk, pielęgnuję ja, nawilża i chroni.  Systematyczne mycie rąk i używanie żelu zmniejsza ryzyko zarażenia wirusami.

Zabija 99,9% zarazków w tym bakterie Salmonelli, E.Coli, oraz grypy.

Ode mnie:

Jestem posiadaczka 50 ml buteleczki z otwarciem typu klik. W butelce znajduje się substancja o konsystencji żelowej, która po zetknięciu ze skórą zamienia się w wodę, o zapachu na początku mocno alkoholowo- aloesową, ale szybko ucieka zapach alkoholu i zostaje sam aloes. Zapach długo utrzymuje się  na dłoniach. Żel szybko wchłania się w rączki. Nie wysusza, lecz niestety też nawilżenie nie jest jakieś super. Osobiście przypadł mi do gustu i zamierzam kupić sobie większe wydanie z pompką. 


 


Miłego dnia :)

6 komentarzy:

  1. Bardzo przydatny produkt, szczególnie w podróży!

    OdpowiedzUsuń
  2. Znam ten żel, zawsze mam go w torebce :]

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tylko używałam taki żel z firmy Eva:)

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam takie żele antybakteryjne i zawsze muszę mieć je pod ręką :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O kuuurcze w kwietniu ostatnia notka? Kasia co się dzieje?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga :)
Na pewno się odwdzięczę :)