poniedziałek, 19 maja 2014

M. Asam Magic Finish make- up

Witam :)
Ależ sobie specyfik wybrałam do opisania... Robienie zdjęć to nie lada wyzwanie, z powodu lustrzanego opakowania ;)

Jak widać- mega odbicie ;)

Tak więc jak się domyślacie [nie którzy:)] produkt otrzymałam od Agi i zaraz wzięłam się do testowania.

Magic finish make-up, pomaga w wykończeniu "tapetowania", które raczej rzadko wykonuje, ale jednak zdarza mi się.

Ma mniej więcej działanie pudru sypkiego lub w kamieniu, z ta różnicą ze jest to mus nakłada się go po nałożeniu bazy i fluidu et cetera. 
Jak zobaczyłam kolor to się trochę wystraszyłam, że za ciemny , ale ten kolor się dopasowuję chyba do każdej karnacji i odcienia pudru.Widać to już po tym, że w ciemnym pomieszczeniu ma kolor czekoladowy , a jak dziś robiłam zdjęcie to wyglądał znacznie jaśniej.

Super matuje, ale jak próbowałam bez fluidu, to nie pokrywał całej twarzy równomiernie (w końcu to magiczne wykończenie :P).

Na twarzy wam nie pokaże :P, ale na ręce proszę bardzo :)



Opakowanie istne lustro, nie potrzeba nosić lusterka, w każdym momencie można się przejrzeć :)
Co do trwałości , to jest całkiem nie zła.
Zapach ma przyjemny, jak by lekko waniliowy.
Nakładanie jest sama przyjemnością, sunie gładziutko, super się rozprowadza rewelacyjnie uczucie. Jedwabista konsystencja :)
Ukrywa nierówności wyrównuje koloryty i daje naturalny wygląd makijażu.
Podobno, też wypełnia zmarszczki ,ale tego wam nie powiem, bo nie mam :P
Jest wydajny, nie wiele go potrzeba użyć, żeby efekt był zadowalający.
Do tego posiada zabezpieczającą, przed palcami osłonkę.

 Wyprodukowany w Niemczech. 

A tu filmik Wam wrzucam , bo to jedyne co znalazłam na temat tego ekskluzywnego cuda :P jak byście miały ochotę po słuchać :)


Miłego dnia Wam życzę :)

24 komentarze:

  1. Mam go i uważam za trafionego jeśli chodzi o moją cerę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli nie jestem sama :) on chyba dla wszystkich by pasował :)

      Usuń
  2. Świetny jest!Szkoda że nie pokazałaś jednak jak wygląda na twarzy ale ok! (...)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a mam taki nie wyjściowy wyraz twarzy że wiesz :p po za tym musiał by mi ktoś fote zrobić, bo "samo-j..".mi wychodzą okropne :p

      Usuń
  3. całkiem ciekawy produkt, ale u mnie raczej by się nie sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mi się wydaje że mógłby się sprawdzić ;) , ale to już indywidualna sprawa ;)

      Usuń
  4. dobrze,że się u ciebie spisał :D

    OdpowiedzUsuń
  5. jaki ciemny kolor:) produkt ciekawy, ale ja nie lubię nakładać na podkład niczego poza pudrem, odnoszę wrażenie,że cały makijaż zamiast się utrwalić to się rozmaże. Nie wywołuje efektu tapety?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pisałam że efekt naturalny zostawia ;) nie rozmazuje bo to jest jedwabisty mus , po użyciu tego mam ochotę nie wracać do normalnego pudru, bo ten dopiero robić potrafi efekt maski:) Na prawdę rewelacyjny ten magik :)

      Usuń
  6. ja używam musu od Maybelline i nie zamienię go na żaden inny :P

    OdpowiedzUsuń
  7. nie znam, wydaje się dla mnie zbyt ciemny, ale jaśniejsze wersje bym wypróbowała :-)

    weronikarudnicka.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest uniwersalny kolor , który się dopasowuje , tez byłam przerażona , ale jest idealny :) Uwierz mi ja bledziuch jestem i ciemne kolory omijam szerokim łukiem :)

      Usuń
  8. Nie znam w ogóle :)))) Ale ciekawa jestem jak na twarzy się prezentuje :]

    OdpowiedzUsuń
  9. O wow, ale coś czuję, że dla mnie będzie za ciemny :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Szkoda że nie ma efektu przed nałożeniem i po ! Lubię takie zobrazowania ;]]

    OdpowiedzUsuń
  11. ale ciekaw produkt! no, ale ten efekt przed i po na buzi, byłby najlepszy :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może kiedyś Wam pokarzę mam na tyle dużo tego cuda ;)

      Usuń
  12. Filmik obiecuje więcej niż produkt może dać. Też go mam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak to jest własnie z tymi reklamami :) ale zły nie jest :)

      Usuń
  13. Właśnie dostałam i zastanawiałam się do czego ten produkt służy :D Też się zmartwilam, że będzie za ciemny - dzięki Twojej recenzji mogę być spokojna :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga :)
Na pewno się odwdzięczę :)