sobota, 8 marca 2014

Orientana Ajurwedyjska Terapia Do Włosów

Naturalna terapia do włosów wypadających i osłabionych. Stworzona według zasad indyjskiej Ajurwedy. Odpowiednio dobrane ekstrakty i olejki roślinne wzmacniają osłabione włosy i zatrzymują wypadanie.

Działanie:

  • wzmacnia włosy
  • zapobiega wypadaniu
Skład:
Iście naturalny!!
Pełny skład: Cocos Nucifera Oil (olej kokosowy), Sesamum Indicum Oil (olej sezamowy), Lactobacillus/ Lac Ferment (ferment mleczny), Nilibhrungandi Oil , Elettaria Cardamonum Seed Oil (olej kardamonowy), Ferri Peroxi Dumrubrum, Eclipta Alba Powder, Terminalia Chebula Extract (ekstrakt z migdałecznika), Sugandhit Dravya Extract, Centella Asiatica Leaf Extract (ekstrakt z wąkrotki azjatyckiej), Jasminum Officinale Flower Oil (olejek jaśminowy), Abrus Precatorius Root Extract (ekstrakt z korzenia paciorecznika), Citrullus Colocynthis Fruit Extract (ekstrakt z owocu arbuza kolokwinty), Triticum Vulgare Germ Oil (olejek z kiełków pszenicznych), Citrus Medica Vulgaris Peel Oil (olejek z skórki cytryny), Datura Stramonium Leaf Extract (ekstrakt z bielunia), Indigofera Tinctoria Extract (ekstrakt z indygowca), Nardostachys Jatamansi Oil (olejek ze szpikanardu), Pongamia Glabra Seed Oil (olejek karanja), Azadirachta Indica Leaf Extract (ekstrakt z miodli indyjskiej), Lawsonia Inermis Extract (ekstrakt z lawsonii), Berberis Aristata Root Extract (ekstrakt z korzenia berberysu), Anacyclus Pyrethrum Root Extract (ekstrakt z bertramu lekarskiego), Acorus Calamus Root Oil (ekstrakt z korzenia tataraku), Glycyrrhiza Glabra Root Extract (ekstrakt z korzenia lukrecji).


Tłumaczenie składu co do czego i o co kaman :)
Cocos Nucifera Oil (olej kokosowy) - chroni się włosy przed postępującymi uszkodzeniami łusek, pielęgnuje i odżywia
Sesamum Indicum Oil (olej sezamowy) - pielęgnuje włosy, reguluje pracę gruczołow łojowych
Lactobacillus/ Lac Ferment (ferment mleczny) - pielęgnuje, odżywia, regeneruje i wzmacnia włosy
Nilibhrungandi Oil  - odżywia cebulki włosowe, wspomaga porost wlosów
Elettaria Cardamonum Seed Oil (olej kardamonowy) - działa wspomagająco
Ferri Peroxi Dumrubrum - zapobiega przedwczesnemu siwieniu i wypadaniu włosów
Eclipta Alba Powder - zapobiega siwieniu wlosow i przedwczesnemu wypadaniu
Terminalia Chebula Extract (ekstrakt z migdałecznika) - pomaga domknąć rozszerzone pory skórne, odżywia
Sugandhit Dravya Extract- odświeża i nadaje zapach
Centella Asiatica Leaf Extract (ekstrakt z wąkrotki azjatyckiej) - wzamcnia skórę głowy, stymuluje wzrost włosów
Jasminum Officinale Flower Oil (olejek jaśminowy) - pielęgnuje skórę
Abrus Precatorius Root Extract (ekstrakt z korzenia paciorecznika)- działa przeciwalergicznie, przeciwbakteryjnie i bakteriobójczo
Citrullus Colocynthis Fruit Extract (ekstrakt z owocu arbuza kolokwinty) - przyspiesza wzrost włosów i zapobiega wypadaniu
Triticum Vulgare Germ Oil (olejek z kiełków pszenicznych)- odżywia włosy i odmładza skórę 
Citrus Medica Vulgaris Peel Oil (olejek z skórki cytryny)- działa przeciwświądowo, przeciwzapalnie, odkażająco, uszczelniająco
Datura Stramonium Leaf Extract (ekstrakt z bielunia) - działa przeciwłupieżowo i zapobiega wypadaniu włosów
Indigofera Tinctoria Extract (ekstrakt z indygowca) -podkresla kolor włosów, silnie odżywia
Nardostachys Jatamansi Oil (olejek ze szpikanardu)- stymuluje wzrost włosów, zapobiega ich wypadaniu oraz opóźnia siwienie
Pongamia Glabra Seed Oil (olejek karanja) - tonizuje skórę głowy i kondycjonuje włosy
Azadirachta Indica Leaf Extract (ekstrakt z miodli indyjskiej) - ujędrnia, wzmacnia i regeneruje skórę,  łagodzi stany zapalne (przetłuszczanie, zaczerwienienia, łupież)
Lawsonia Inermis Extract (ekstrakt z lawsonii) - rekonstruuje włosy, dodaje im życia i blasku, zapewnia im głębokie nawilżenie i pozostawia je miękkie. Ponadto sprawia, że nasze włosy są odżywione, grubsze i lśniące.
Berberis Aristata Root Extract (ekstrakt z korzenia berberysu) - ma właściwości przeciwłupieżowe, działa leczniczo w schorzeniach skalpu, zapobiega wypadaniu włosów, działa przeciwpasożytniczo
Anacyclus Pyrethrum Root Extract (ekstrakt z bertramu lekarskiego) - ma właściwości przeciwłupieżowe, działa leczniczo w schorzeniach skalpu, zapobiega wypadaniu włosów
Acorus Calamus Root Oil (ekstrakt z korzenia turzycy słodkiej) - dzięki swoim właściwościom drażniącym powoduje przekrwienie skóry i usunięcie szkodliwych produktów przemiany materii, poprawia odżywienie mieszków włosowych i stymuluje wzrost włosów
Glycyrrhiza Glabra Root Extract (ekstrakt z korzenia cykorii) - działa antybakteryjnie oraz zmniejsza produkcję sebum, wzmaga natomiast regenerację komórek skóry, bardzo dobrze nawilża.

Moja opinia:
 A wystarczy kilka kropel w masować w skórę głowy i zostawić na kilka godzin (może być na noc) przed myciem- potem wymyć głowę i cieszyć się burzą włosów :)

Nie wierzyłam że to coś mi zrobi z włosami fajnie, obawiałam się też trochę, bo to jednak olej, a z owymi mam kilka nie udanych starć. Pomyślałam, że co mi szkodzi, jak ma zatrzymywać wypadanie to raczej nie będę łysa po jednym użyciu ;)
 Nałożyłam, a że mam bardzo zniszczone to na noc. Przy nakładaniu jest wydajny [myślałam że będę musiała dać  więcej, bo mam w sumie trochę włosów] nie !! Wystarczyło na prawdę kila kropel i był równomiernie wtarty.  
Rano wstałam szybko gnam co by wymyć  kłaki, a tu pięknie się zmywa nic tłuste nie zostaje bardzo ładnie się zmył. Bez odżywki żyć nie umiem, więc malutką ilość musiałam nałożyć, na prawdę mniej niż zwykle. A że nie cierpliwa jestem strasznie to co będę czekać aż wyschną, łaps za suszarkę. No faktycznie podniesione u nasady !!!  błyszczą i są mięciutkie, włosów na szczotce jak by ..mniej w odpływie wanny tez ,a zawsze zatykały odpływ . Pomyślałam że nałożę na całą długość, bo mam końcówki zniszczone rozdwojone a z nożyczkami moje włosy widziały się tak samo jak z farbą do włosów rok temu ponad (nie długo to zmienię ).



Nałożyłam zmyłam po nocy i gały z orbit mi wylazły!! Dużo lepiej!! Nie zrobiłam zdjęcia przed i żałuję !!   dużo zmniejszył mój problem z łupieżem, może i całkiem zlikwiduje jak dłużej po stosuję. Siwych włosów nie zlikwidował ale nowych nie przybyło ;) Mam wrażenie że mój roczny odrost ma lepsiejszy kolor ! Poduszka czysta bez tłustych placków!!! I jak nakładam na całą długość, to zapach olejku (przyjemny) utrzymuję się na włosach po umyciu.

Nie wiem jak na innych podziała, ale dla mnie REWELACJA!!!
 Drogi nie jest, kosztuje 20 zł opakowanie zawiera 55 ml , ale ja używam tego już 4 raz z czego 3 na całą długość włosów a mam długie i ubyło może centymetr produktu.

U mnie będzie STAŁYM bywalcem :) Bardzo bym chciała jeszcze dostać w swoje rączki szampon i odżywkę z tej serii :)
A tu pod nasze święto jak macie ochotę to Klik :D

40 komentarzy:

  1. ale masz piękne długie włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. oooooooooo to jest to, chyba muszę nabyć :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jestem w trakcie - i też jestem zadowolona :]

    OdpowiedzUsuń
  4. ja użyłam na razie 3 razy i podoba mi się efekt, ale i tak wolę olej kokosowy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale włoski to masz długie:) Olejek ciekawe efekty daje, nawet bardzo..podniesione u nasady coś dla mnie, ja mam zawsze klapnięte włoski na czubku:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to to by Ci podniosło :)

      Usuń
    2. Nominowałam Cię do do Liebster Blog Award.Jeśli byś chciała wziąć udział to zapraszam po szczegóły
      http://echantillons-tests.blogspot.com/2014/03/liebster-blog-award-i-kilka-zdjec.html

      Usuń
    3. O jej Dziękuję w wolnej chwili zadziałam:)

      Usuń
  6. nie widziałam wcześniej tego produktu ale chętnie bym go dorwała i wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja mam kuracje poki co z BIOXINE i jest genialna :D

    OdpowiedzUsuń
  8. u mnie pewnie by tak nie zadziałał :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czemu ? mi się wydaje że coś na pewno by dał :)

      Usuń
  9. Ciekawe jak by na mnie podziałał...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że dobrze, chodź zależy od włosków :)

      Usuń
  10. ich produkty są niezłe, sama zaczynam je stosować:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. strasznie mnie ciekawi efekt, po użyciu całej serii ;) może bym się w drzwi nie zmieściła z tej objętości- gęstości ;)

      Usuń
  11. Chwilowo mam uraz do olejków, więc omijam je szerokim łukiem ;) I tak muszę wykorzystać resztki kosmetyku z Green Pharmacy...

    Jednak dobrze, że ten kosmetyk spisał się u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tez miałam uraz do olejków ;) ale ten jest naprawdę fajny ;)

      Usuń
  12. Miałam go :-) u mnie super wpłynął na wypadanie- bardzo ograniczył. Na długość średniaczek. Ale- skąd masz takie opakowanie? Ja kupowałam za 20 zł, ale 105 ml , dziwne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to widać zależy od włosów ;) ja jestem zadowolona i ewidentnie mniej mi wypada :) opakowanie ze spotkania blogerek :)

      Usuń
    2. 105 ml kosztuje 20 zł. 55ml to opakowanie gratisowe.

      Usuń
    3. No widzisz sytuacja wyjaśniona :)

      Usuń
    4. Makapaka źle zrozumiałam Twój komentarz ,bo w przelocie na szybkiego czytałam ;) i zrozumiałam że Ci włosy po nim wypadają ;)

      Usuń
  13. Ale się narobiłaś Kasiula! Super post!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) trochę po necie pogrzebałam i takich rewelacji si e dowiedziałam :D

      Usuń
  14. Cś bardzo interesującego, trzeba będzie się zaopatrzyć. Dziękuje....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co i mam nadzieję że też będzie odpowiadać :)

      Usuń
  15. Naucz się pisać po polsku a dopiero potem udostepniaj publicznie posty. Żal czytać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naucz się czytać ze zrozumieniem ....żal - to się chwalić publicznie, że się nie rozumie treści czytanej ...

      Usuń

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga :)
Na pewno się odwdzięczę :)