czwartek, 4 września 2014

Alle paznokcie- lakier termiczny bubel jakiego jeszcze nie miałam ...

Po nadrabiam trochę zaległości , a co!

Tak długo zabierałam się za wymalowanie pazurów i jeszcze dłużej do zrobienia zdjęć, ale do zrobienia recenzji to już chyba przesadziłam :p a to wszystko z braku czasu bądź siły ...
Tak więc zapraszam na recenzję lakieru termicznego :)

lakier otrzymałam w ramach współpracy od Alle paznokcie , lakier numer 39 5 ml.- Podobno ma miec kolor ciepło karmelowy- zimno brązowy, a jest ... no cóż określcie sami :)



Kolory raczej zupełnie się nie pokrywają z tymi obiecanymi i uwiecznionymi na zdjęciu oferty chyba, że karmel ma kolor zielony, ale ja o tym nic nie wiem ...tu mega się rozczarowałam, ale drugi jak dobrze pamiętam, ma taki kolor jak obiecują :) 

Na zdjęciach są 4 warstwy. 
Bardzo szybko schnie, nie zależnie od ilości nałożonego lakieru i jak dla nie to jedyny plus tego wynalazku. 
Niestety nie spisał się również pod względem trwałości, ponieważ nałożyłam go w sobotę rano, żeby mieć z głowy, bo wybierałam się na urodziny, lakier wytrzymał 4 godziny .... bo po owych 4 godzinach robiąc obiad odłaził mi płatami....tak więc niestety, u mnie się kompletnie nie sprawdził , a szkoda.

Tak się prezentował po rozpoczęciu gotowania, efekt zimno- ciepło (zimna woda i ciepło nad kuchenką ), i własnie widać jak zaczyna odłazić z płytki paznokcia.

Mimo to nie zrażam się i będę dzielnie szukać odcieni idealnych, tym bardziej że czytałam też, że lubi się trzymać 4 dni.... szkoda że nie mój -bo mój był jakiś trefny biorąc choćby pod uwagę zestawienie kolorów rozmijające się z prawdą.

Cena lakieru termicznego za 5 ml 5,50 do nabycia tutaj.


25 komentarzy:

  1. o jejku :/ wygląda okropnie :( a myślałam, że to będzie efekt WOW :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Bubel... A i kolor mało korzystny...

    OdpowiedzUsuń
  3. nie podoba mi się, jakoś nie chciałabym takiego efektu na paznokciach.

    OdpowiedzUsuń
  4. Masakra totalna. Szkoda.
    Pozdrawiam Emm

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojej faktycznie niefajny :/ Kolor też ma jakiś dziwny...

    OdpowiedzUsuń
  6. 4 warstwy i taki efekt??:O poza tym ten zielonkawy kolor cos nie tego :D taki jakiś dziwny jest :)

    OdpowiedzUsuń
  7. O kurcze, nie fajny :((( Wręcz paskudny !

    OdpowiedzUsuń
  8. ale dziwnie :/ też mam lakiery termiczne z allepaznokcie. jeden niestety nie ma żadnego efektu ani w ciepłym ani w zimnym

    OdpowiedzUsuń
  9. nie zaciekawie to wyglada :(

    http://villemo20.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ciekawy ten kolor ciepło karmelowy :D
    A tak poważnie, nawet nie zamawiam :/ efekt beznadziejny i ta trwałość ... szkoda, bo mógł być to naprawdę interesujący lakier.

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam od nich dwa lakiery termiczne, ale jestem zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zawsze chciałam mieć lakier termiczny, ale w końcu mi przeszło ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. jeszcze nie miałam takiego :) kolory niebrzydkie, ale trwałość niestety mnie odstraszyła :/ Po prostu nie mam czasu, żeby codziennie malować paznokcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. no niezłe oszustwo z tymi barwami :O

    OdpowiedzUsuń
  15. Wygląda jak mocno zaawansowana grzybica, gdy się zaczyna zmieniać...

    OdpowiedzUsuń
  16. u mnie podobnie jak u Ciebie :p

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawy odcień karmelu, nie powiem... ;-)

    Efekt, zwłaszcza na ostatnim zdjęciu skojarzył mi się z barwami ochronnymi, mundurami wojskowymi moro, itp. ;-) Rambo mógłby się nim zainteresować, gdyby malował paznokcie. ;-)

    Trwałość też nie powala.

    Fajny wpis, dobrze,że szczerze piszesz o takich rzeczach!

    OdpowiedzUsuń
  18. jaki okropny ten karmel... mnie się skojarzył z czymś innym niż z karmelem... No średnio, średnio...

    OdpowiedzUsuń
  19. Ojej nieładnie wygląda. Bubelek jak się patrzy, a szkoda.

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga :)
Na pewno się odwdzięczę :)