środa, 5 marca 2014

Trefl Gra Kierowcy

Moje dzieciątko  chodzi do cudownego przedszkola, w którym raz w miesiącu robią urodziny dzieciaków z danego miesiąca. Jest tort i prezent, taki w sam raz do nauki cierpliwości, logicznego myślenia i liczenia. Ja osobiście kocham grać z moim synkiem (rzekła bym, że nałogowo przygarniam wszystkie gry dla dzieci.)
Opowiem więc Wam jaka fajna jest ta co zwie się "Kierowcy ".
                             Prezentuję się tak :
W skład  opakowania wchodzą:
  • 3 elementowa plansza
  • 6 tekturek pojazdów
  • 6 pionków
  • kostka
  • 18 żetonów
Gra polega na tym, że każdy z graczy, a może być ich od 2-4, wybiera sobie dowolny pojazd i odpowiadający pojazdowi kolorem, pionek.  Żetony rozkłada się na polach ze strzałką, rewersem do góry. Każdy gracz rzuca kostką i wyjeżdża z bazy (środka) w trasę . Może się poruszać w którą stronę ma ochotę. Celem gry jest zebranie 4 żetonów pasujących do pojazdu ,ale żeby nie było aż łatwo to do każdego pasują 3, więc trzeba zjechać do bazy co by wymienić pojazd na inny i zgarnąć 4 żeton :) I wcale nie jest takie proste trafić na swojego pasażera. Najpierw trzeba stanąć na polu, przy żetonie, żeby go odwrócić i jeżeli on nie pasuje do naszego pojazdu to zostawiam go pasażerem do góry, następnemu graczowi któremu będzie on odpowiadał .Gracz ten może go zwinąć po drodze przejeżdżając obok .
Bardzo przyjemnie się gra w tę grę . Osobiście gramy w nią do wykończenia wszystkich żetonów, bo młody nie może się panować i cierpi na zachłanność ;)

         Tak się bawią moje chłopaki, a ja oczywiście za paparazzi robię ;)





 Zabawy co nie miara, ja jestem nałogowcem nie umiem przejść obok sklepu z grami obojętnie.
 A wy lubicie gry planszowe ?
Gra dla dzieci 4+
Czas gry to od 15-25 minut.

21 komentarzy:

  1. paparazzi zapraszam do mnie na sesje z grami w tle :P

    OdpowiedzUsuń
  2. ;) fajna gra dla chłopców - u mnie zdecydowanie królują księżniczki i różowy kolor :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. heheh :) u mnie królują auta, spider -many i inne batmany ;)

      Usuń
  3. ale świetna gra! z chęcią bym pograła z chrześniakiem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. my prawie codziennie gramy i się mi jeszcze nie znudziła ;)

      Usuń
  4. ja zagałabym w Eurobusiness :P

    OdpowiedzUsuń
  5. nie mogę sie doczekać, kiedy Bubal zacznie łapać zasady gier

    OdpowiedzUsuń
  6. Moje dzieciaki jak mają zakaz na komputer to często grają w gry planszowe :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie planszowe są the best :D chodź w dzisiejszych czasach to komputer też jest górą :)

      Usuń
  7. my jeszcze nie gramy, obawiam się że Pepka nie skumała by jeszcze tematu :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeszcze się doczekasz , i może będziesz tak samo chora na tym punkcie jak ja :P

      Usuń
  8. My bardzo lubimy tego typu gry - a ta zapewne by wciągnęła młodego - i mnie również :D :*

    OdpowiedzUsuń
  9. świetnie! o wiele zdrowsze to niż siedzenie przed kompem:)

    OdpowiedzUsuń
  10. 41 yr old Statistician IV Hermina Josey, hailing from Clifford enjoys watching movies like Divine Horsemen: The Living Gods of Haiti and Glassblowing. Took a trip to Yin Xu and drives a Ferrari 275 GTB/4*S ART Spider. Dalej

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga :)
Na pewno się odwdzięczę :)