niedziela, 28 grudnia 2014

Korektor kryjąco- rozświtlający Eveline

Cześć :)

Święta święta i po świętach :P
Czuję się jak balon, w dodatku cały czas głodna :P

Chciałam Wam przedstawić korektor 8 w 1 rozświetlajaco- kryjący z olejkiem arganowym, o odcieniu NUDE firmy Eveline.




Co ma uczynić:
  1. Zredukować cienie
  2. Pokryć niedoskonałości
  3. Nawilżyć przez 24 h
  4. Wygładzić
  5. Ujędrnić
  6. Napiąć
  7. Odżywić
  8. Regenerować 

Moja opinia:

W pudełku zamknięte opakowanie, formą przypominające błyszczyk do ust.
Ułatwia mi to nakładanie go pod oczy, osobiście używałam już nawet tej samej firmy, korektor w takim wydaniu i innego pod oczy sobie już nie wyobrażam używać.

Cienie redukuje bez zarzutów, wygładza i ujędrnia skórę pod oczami.
W trakcie systematycznego stosowania korektora zaobserwowałam również, odżywienie i regeneracje.

Nawilżenie utrzymuje się długo chodź nie 24 godziny.

Jedynie czego nie zaobserwowałam to napięcie, ale może nie ma co napiąć :p

Zmarszczek nie mam więc nie miałam jak sprawdzić czy je koryguje, ale jeszcze trochę i na pewno sprawdzę go i pod tym kontem :p

Nie wiem czy inny kolor wypróbuję, bo NUDE jest jak najbardziej trafiony :)



Zamierzam wracać do tego produktu, bo jestem z niego zadowolona :)

Polecam wypróbować na sobie :)

9 komentarzy:

  1. Nie miałam tego korektora :) W sumie to jestem zadowolona z tego co mam, ale może kiedyś go wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Może kiedyś po niego sięgnę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy go nie miałam, korektor używam z Marizy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. 8 w 1, taa... jak widzę takie coś, to mi od razu się czerwona lampa zapala :-). Zwłaszcza przy marce Eveline.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam go, ale nie używam póki co ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. słyszałam o tym korektorze dobre recenzje, może kiedyś wypróbuje go :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam, ale kiedy go spotkam na zakupach, to się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga :)
Na pewno się odwdzięczę :)