środa, 9 września 2015

Kohl naturalny

Cześć :)

Dziś napiszę  o cudeńku bez którego od jakiegoś czasu, nie wyobrażam sobie swojej kosmetyczki :)

Mowa o ustrojstwie zwanym Kohl naturalny -firmy Maroko sklep.pl


Skład: sama natura, która nie dość że upiększa oczy to dodatkowo nie uczula i pielęgnuje!
Na początku nie wierzyłam, jak przedstawicielka mówiła że przy swędzeniu oczu lub nawet przy zapaleniu spojówek, kohl ma działanie lecznicze, ale sprawdziłam na sobie i...

Jak co wiosnę cierpię na alergię- kicham, sędzi mnie wszystko łącznie z oczami. Z racji tego że oczy swędzą i łzawią co wiosnę odkładałam wszystkie cuda do malowania, bo lepiej bez makijażu, niż jak panda wyglądać :)

W tym roku przy ataku swędzenia stwierdziłam, że co mnie nie zabije to mnie wzmocni, i dawaj kohla na linie wodną oka. 

Początkowo przez chwilę widziałam jak przez mgłę- co jest normalne za pierwszym razem, ale oko się szybko przyzwyczaja.
Nie dość że się nie rozmazałam, to jeszcze przestałam łzawić, a o swędzeniu oczu w tym sezonie zapomniałam CAŁKOWICIE. I całą wiosnę malowałam się jak nigdy!

I mimo że maluje się codziennie (chodź czasem mogę sobie darować, bo trzyma się tak mocno że po zmyciu makijażu, linia rzęs jest bardziej widoczna) to uzupełniałam drewniany aplikator proszkiem 3 razy, (nie dużą ilością) więc uważam że wydajność ma prawie nie zauważalną!

Pod każdym względem jestem w nim zakochana i polecam go z czystym sumieniem!

Do kredki za nic w świecie nie wrócę !



Tak wygląda świeżo pomalowane

A tak po starciu palcem


Miłego wieczora :)

14 komentarzy:

  1. oj ja tez niestety jestem alergikiem ; /

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie używałam takie produktu ,sama jestem ciekawa;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Kohl jako taki gdzieś mi się o uszka obił, ale sama osobiście takiego cuda nie znam.Dobrze wiedzieć,że taki pomocny produkt z niego :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hello there, I just discovered your blog on Google, and I like it.
    is quite useful. I'll keep an eye out for brussels sprouts.
    If you keep doing this in the future, I will be grateful. A large number of people will profit.
    based on your writing Cheers!
    abelssoft win10 privacyfix crack
    tuxera ntfs crack
    winzip pro crack
    du meter crack

    OdpowiedzUsuń
  5. What a wonderful way to screw people over. This site will help me find and use a lot of software. Do this and let us know. Thanks for sharing Chimera Tool Crack. Click here to visit our site and read more.
    cloudevo crack
    serato dj pro crack
    filebot crack
    reaktor crack

    OdpowiedzUsuń
  6. I was very happy when I found this place on the Internet.
    I have to thank you at least once for this amazing read !!
    I definitely liked it a bit and you saved it too
    See something new on your site as a favorite
    adobe premiere pro cc crack
    autocad architecture
    pes crack full version

    OdpowiedzUsuń
  7. Thanks for the wonderful message! I really enjoyed reading
    You can be a good writer. Bad Alvzis Blog and Testament
    He'll be back later. I want to argue
    Keep up the good work, have a great weekend!
    And I appreciate your work, I'm a great blogger.
    This article bothered me a lot.
    I will bookmark your site and continue searching for new information.

    avast premium security crack
    fontcreator crack
    bitwig studio crack
    source insight crack

    OdpowiedzUsuń
  8. I like this article. I was searching over search engines and found your blog and it really helps thank you very much…
    apowersoft watermark remover crack marquee, polygonal lasso, and brush are all available for erasing picture watermarks. apowersoft watermark remover crack may effortlessly choose any form of item and have it removed from the shot with a single click. apowersoft watermark remover crack comes to eliminating video watermarks, this program enables you to cut off certain sections of the movie that include watermarks and then remove them from the video on their own. apowersoft watermark remover crack of processing the whole film from beginning to finish, this will drastically cut the time required. apowersoft watermark remover crack

    OdpowiedzUsuń

  9. Thank you so much for letting me express my feeling about your post.
    You write every blog post so well. Keep the hard work going and good luck.
    Hope to see such beneficial post ahead to.

    ez cd audio converter crack
    fotoworks xl crack
    hard disk sentinel crack
    iskysoft pdf editor pro crack
    minitool power data crack
    movavi screen recorder crack

    OdpowiedzUsuń
  10. Send Beautiful, Fresh-Cut Flowers for Any Occasion. Order now. Get Directions. Safe Shopping. Sign Up For Offers. Highlights: Customer Service Available, Nationwide Delivery Available, Professional Floral Experts Available.


    webstorm crack
    typing master pro crack
    vso convertxtodvd crack
    mackeeper crack
    teamviewer crack with torrent

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga :)
Na pewno się odwdzięczę :)