niedziela, 1 czerwca 2014

Joanna peeling myjący z czarna porzeczką

Witam w ten zakręcony weekend :)
Dziś będzie krótko i treściwie ;)
A będzie o Body Natura Peelingu myjącym z czarna porzeczką wygładzającym firmy Joanna
Produkt wygrałam na rozdaniu u Ewelinki jakiś czas temu i chwilę musiał poczekać nim  przystąpiłam do testowania, ale się doczekał :)
Opis Produktu:
Body natura aktywne składniki naturalne.
Peeling myjący o owocowym zapachu doskonale wygładza i odświeża ciało. Specjalnie dobrana receptura  zawiera nawilżający ekstrakt z czarnej porzeczki oraz drobinki ścierające, które usuwają zanieczyszczenia i martwe komórki naskórka.

Wspaniałe rezultaty
  • oczyszczona odświeżona skóra
  • gładsza i milsza w dotyku
  • przyjemnie pachnąca

Moja Opinia:

Przyjemnie ściera, aczkolwiek miałam mocniejsze zdzieraki które uwielbiam. Zdaje egzamin jeżeli chodzi o gładkość i odświeżenie skóry. Nie przepadam za czarna porzeczką i trochę się obawiałam że zapach mi będzie nie na rękę, ale w sumie jest przyjemny i nie drażniący i nie utrzymuje się  na skórze długo, właściwie to wcale :P, ewentualnie bardzo delikatnie , ale ja od razu stosuje smarowanko .  Bardzo podoba mi się jego struktura i kolor. 
Konsystencja żelowa z małymi drobinkami, całkiem fajna, nie przelatuje miedzy palcami.  
Wygodne otwarcie i miękka butelka ułatwia wyciśnięcie produktu na rękę, nie wyślizguje się z ręki.
 W sumie jest całkiem przyzwoity, ale tak jak już wspomniałam wolę "gruboziarnistych sadystów" więc ten jest jak dla mnie delikatny, nawet bardzo :)
Tak więc polecam tylko tym, którym wystarczy drobnoziarnisty delikatny masażysto-zdzieraki. 



Dostępność to wydaje mi się że w każdej drogerii, ale pewności to nie mam ;)

Koszt to podobno 4.99 zł za 100 ml więc taniutki można wypróbować.
Może akurat wam będzie bardziej odpowiadać :) 

Miłej niedzieli :)

14 komentarzy:

  1. fajne są tylko wdaje mi się,że jest mniej drobinek ścierających niż było to rok temu...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zdziwiła bym się, przeważnie coś sie po jakimś czasie psuje ... :/

      Usuń
  2. Widywałam je czesto, ale nie próbowałam żadnego z nich

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To wypróbuj ;) jak lubisz też delikatniejszych :)

      Usuń
  3. Ja mam ich pełno, ale jakoś nie umiem się za nie zabrać :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Już długo mam na nie chęci, ale jakoś nigdy sobie nie kupiłam :/

    OdpowiedzUsuń
  5. używałam, miałam i uważam, że są bardzo dobre :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam o zapachu kiwi - śliczny zapach!

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam kiwi- zapach niestety mnie nie oczarował, ponieważ okazał się chemiczny i nie czułam w nim kiwi, aczkolwiek był przyjemny dla nosa. Dla mnie byłby fajnym żelem myjącym do codziennego stosowania, gdyby był większy, ponieważ taka buteleczka starczyła mi na 3 użycia. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe mi na więcej myć starcza , ale fakt mało go jest :)

      Usuń

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga :)
Na pewno się odwdzięczę :)