wtorek, 1 lipca 2014

Prestige cosmetics- złote płatki pod oczy

Jestem posiadaczką sińców pod oczami i pewnie nie jestem jedyna ;)
Najwyższa pora żeby coś z tym zrobić :)

Na warsztatach rodzinnych, otrzymałam od firmy Świt Pharma Prestige cosmetics Hyaluronic Repair -Złote płatki pod oczy.




Hydrożelowe płatki pod oczy z drobinkami złota, działają przeciwzmarszczkowo i regenerująco.
Zawarte w nich składniki aktywne przenikają do głębszych warstw skóry, poprawiając jej napięcie i nawilżenie. Odżywiają skórę, spłycają zmarszczki,opóźniają procesy powstawania nowych.
Redukują opuchliznę i rozjaśniają sińce pod oczami. Drobinki złota rozświetlają skórę oraz  wzmacniają jej strukturę.

Sposób użycia:
Wyjąć płatki  z opakowania. Nałożyć na oczyszczoną  skórę pod oczami.
Pozostawić na około 30 minut, następnie zdjąć. Nadmiar żelu delikatnie w masować.

Teraz moja opinia:

Wyjęcie płatków ze szczelnego opakowania jest dość trudne, ponieważ ciężko się otwiera i trzeba precyzji i siły.


Płatki są moim zdaniem olbrzymie.
Oplatają oba kącki oka, nie wiem czy tak będzie mieć każda, ale niemal wchodzą do oka :p

Aplikacja moim zdaniem powinna odbywać się w pozycji leżącej, ponieważ płatki trochę zjeżdżają nie jakoś strasznie , ale jednak co jakiś czas  musiałam je poprawiać. Może to jest kwestia tego, że nie mam wprawy w takich wynalazkach, pierwszy raz mam styczność z gadżetem pod oczy.

Mimo tego że prawie włażą do oczu nie zanotowałam, ani szczypania, ani swędzenia, ani nic co by było podrażniające oko, co oczywiście daje duży plus.

Wytrzymałam 30 minut i zdjęłam, ale nadmiaru żelu też nie zauważyłam, czyli nic a nic nie musiałam wsmarowywać.

Rezultat:
Skóra pod oczami nawilżona dość dobrze, zniknięcia zmarszczek nie odnotowałam, bo ich nie miałam, nowe też się nie pojawiły :p, ale skóra była napięta, czyli jest szansa że faktycznie jak bym miała to by zmalały. 

Sińce pod oczami troszkę zbladły, ale jednak jak dla mnie za mało.

Rozświetlenie... minimalne .

Ogólnie produkt nie jest zły, jeżeli macie małe zasinienie pod oczami to efekt powinien być zadowalający.

Czas na jaki utrzymuje się efekt jest krótki niestety , bo mogło by na dużej niż jeden dzień, ale jeżeli potrzebujecie np. gdzieś wyjść to spełni oczekiwania :)

Cena za płatki to podobno 8 zł, ale widziałam na internecie nawet za niecałe 7 złotych, czyli nie ma tragedii.

Dziękuję Firmie za możliwość testowania:)

Zapraszam Was Tu i Tu

13 komentarzy:

  1. Kiedyś pewnie będę chciała wypróbować taki wynalazek ma sobie :). Szkoda, że w opakowaniu jest tylko jedna para.

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja mama je miała, przypadły jej do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mi bardzo przypadły do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi by bardziej przypadły gdyby dłużej trzymał się efekt :)

      Usuń
  4. nie miałam, ale bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Tak najlepiej bo każdy lubi co mu odpowiada :)

      Usuń
  6. Ja je mam, ale jakoś nie po drodze mi do nich ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe , ja też chwilę się zbierałam do nich :)

      Usuń

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga :)
Na pewno się odwdzięczę :)