poniedziałek, 10 marca 2014

Eveline argan+ keratin seria




Eveline  seria Argan+Keratin 8 w 1
                                 
Szampon
Maska
Olejek        
       SZAMPON ARGAN+KERATIN 8W1


    Technologia Pro-repair 4Dgwarantuje natychmiastową poprawę wyglądu i kondycji włosów. Szampon do włosów 8 w 1 dokładnie i delikatnie myje włosy farbowane, rozjaśniane oraz zniszczone. Innowacyjna formuła bogata w zaawansowane składniki aktywne, działające w synergii z olejkiem arganowym i płynną keratyną, skutecznie chroni kolor oraz nadaje włosom blask. Intensywnie nawilża, odżywia i głęboko regeneruje włókna włosów. Natychmiast po zastosowaniu włosy stają się lśniące, miękkie w dotyku, łatwo się rozczesują i nie puszą się. Lekka formuła nie obciąża i nie zostawia żadnych osadów we włosach.
    Działanie 8 w 1:
    - odbudowa włókna włosa,
    - nawilżenie i wygładzenie,
    - odżywienie i wzmocnienie,
    - intensywna regeneracja,
    - połysk od nasady aż po same końce włosa,
    - miękkie i elastyczne włosy,
    - łatwe rozczesywanie i stylizacja.
    - ochrona przed szkodliwym działaniem czynników zewnętrznych.
    Pojemność 150 ml.

         

     Moja opinia:
    Szampon  zamknięty jest w wygodnej butelce 150 ml .Przyjemnie słodko pachnie ,fajnie się pieni , ale jest bardzo gęsty i przez to jest nie wydajny  . Używałam go z maska  z tej  samej serii . Włosy się dobrze rozczesują nie są obciążone wyglądają zdrowiej i są lśniące. Nie wywołuje łupieżu co jest bardzo dużym plusem.


    MASKA ARGAN+KERATIN 8W1






    Opis produktu:                                                                                                  
    Innowacyjna maska do włosów 8w1 do włosów farbowanych zniszczonych i rozjaśnianych, skutecznie uzupełnia ubytki keratyny, intensywnie regeneruje i odbudowuje włosy. Lekka formuła nie obciąża włosa. Chroni kolor, dodaje włosom elastyczność i piękny połysk. Głęboko odżywia i wzmacnia strukturę uszkodzonych i osłabionych włókien włosów. Nawilża, wygładza , ułatwia rozczesywanie i stylizację. Chroni przed szkodliwym działaniem czynników zewnętrznych.


    Moja opinia:
    Zwykle nie używam maski . Szampon i odzywka wystarczają . Mam długie włosy które już dużo rzeczy przeszły (farbowanie, czesanie mojego dziecka i.t.p ) regeneracja im się przyda :). Przy nakładaniu za pierwszym razem na włosy nie nakładało się fajnie, niby jest napisane żeby nakładać mało ale mi po prostu chyba wsiąkała ta maska …nie równomiernie i jakoś tak do bani , więc dokładałam ile wlezie żeby było coś czuć że jest (maska ma konsystencje pasty). Efekt był zaskakujący włosy faktycznie mięciutkie z połyskiem i ładnym zapachem.. rozczesywaniem nie było rewelacji ..było jak zwykle . Wyglądały zdrowiej :) Przy drugim nakładaniu już się bardziej ekonomicznie nakładała i równomiernie. Myślę że się skuszę na kupno jak się skończy. Ale to jeszcze przemyślę.   


    OLEJEK ARGAN+KERATIN 8W1



    Technologia Pro-repair 4D gwarantuje natychmiastową poprawę wyglądu i kondycji włosów.
    Olejek do włosów 8 w 1 intensywnie regeneruje nawet bardzo zniszczone i przesuszone włosy. Innowacyjna formuła bogata w zaawansowane składniki aktywne, działające w synergii z olejkiem arganowym i płynną keratyną, zapewnia włosom kompleksową pielęgnację od nasady aż po same końce. Skutecznie odbudowuje strukturę włosów uszkodzonych, przesuszonych oraz po zabiegach koloryzacji. Nadaje połysk, eliminuje efekt elektryzowania i puszenia się włosów. Przywraca elastyczność i jedwabistą gładkość. Natychmiast po zastosowaniu włosy stają się lśniące, miękkie w dotyku, łatwo się rozczesują i nie puszą się.Lekka formuła nie obciąża i nie zostawia żadnych osadów we włosach.



    Moja opinia:
    Ja myślałam że skoro szampon i maska z tej serii jest dość dobra to i olejek będzie .....no cóż można się przeliczyć ! przy rozpakowywaniu to się śmiałam- karton,folia.... to chyba złoto w środku jest ...a tu taka  "niespodzianka". Chciałam spróbować ten  pierwszy sposób proponowany (czyli nałożyć na brudne włosy przed myciem) to się zdenerwowałam bo  psikadło nie daje rady z za bardzo oleistym płynem zasysa się, więc trzeba po każdym użyciu (psiknięciu)  wyciągać psikacza .  Stwierdziłam że jednak wole na mokre nałożyć  ale tym razem odkręciłam butelkę , przez co nałożyłam za dużo ,więc moje włosy wyglądały jak po kąpieli we frytkownicy :/ i nadawały się od razu  do mycia . Po kolejnym myciu również użyłam tym razem się poświęcając z wyciąganiem psikadła za każdym razem ...porażka na palcach zakwasy od psikania ...po wysuszeniu widać było gdzie było  zaaplikowane bo całe włosy były piękne ...nie licząc tłustych  placków ze strąkami ....ma tam jakieś plusy ładnie pachnie  i grzebień czy szczotka ślizgają się na tym tak rewelacyjnie, że można powiedzieć że się super rozczesują... :P, ale zużyję to na postrzępione końcówki, przed myciem, może zregeneruje po dłuższym stosowaniu .

    Wychodzi na to ze ta seria to średniaczek....

    18 komentarzy:

    1. czyli widzę, że tak jak u większości olejek nie podpasował. Ja nie używałam tej serii arganowej

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. No to szczerze mówię : nic specjalnego ..:/... niestety

        Usuń
    2. argan i kreatyna brzmi cudownie, ale widzę że nie bardzo, wiele włosomaniaczek olejuje włosy, u mnie np to jakaś lipa, rozczesać nie idzie, i kolor ściągai, z pięknego blondu robiło się żółtko

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. No brzmi cudownie ale dupy nie urywa ;P i jakoś się zraziłam chociaż tą firmę uwielbiam i dalej będę uwielbiać ;)

        Usuń
    3. Na całość chyba bym się nie zdecydowała ale maska nie jest zła.

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Maska jest ok, ale olejek to nie dopracowany zaczynając od pompki kończywszy na działaniu :/

        Usuń
    4. nie miałam, ale ostatnio patrzyłam na tą serie, jednak nie przekonują mnie produkty z Eveline do włosów.

      OdpowiedzUsuń
    5. Ja przez ten olejek musiałam obciąć włosy, bo zostały spalone!

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. No to w takim razie na końcówki, też odpada :/

        Usuń
    6. Mnie jakoś ta seria od początku kompletnie nie kusiła. To dobrze bo mam spory zapas kosmetyków do włosów. :)

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. mnie kusiła wyglądem i nazwami ;) ale to już przeszłość :)

        Usuń
    7. Myślałam że będzie to cos fajnego :)

      OdpowiedzUsuń
    8. Ja właśnie kończę szampon i balsam i jestem z tego zadowolona, co do olejku tyle czytałam opinii o tym że boję się go otworzyć ;-p

      OdpowiedzUsuń
    9. No to nie wiem nie wiem ;) może lepiej chociaż raz dać mu szansę bo to zależy od włosa :)

      OdpowiedzUsuń
    10. Ja mam olejek i przyznam się bez bicia - że mi nie siadł .
      Stosuję go tylko na końcówki ;/.

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Zeberko na końcówki tez uważaj, bo Aneta napisała że jej popalił włosy i musiała obciąć

        Usuń

    Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga :)
    Na pewno się odwdzięczę :)