sobota, 29 marca 2014

Irving Herbata owocowy ogród wiśnia i mięta

Dzisiaj o herbacie i to nie byle jakiej a o Irving. Jest to herbatka owocowo-ziołowa o smaku wiśni z miętą. Produkt zawiera naturalne składniki jak owoce , soki i aromaty. Nie zwykle orzeźwiająca kompozycja aromatów wiśni i mięty, która doskonale chłodzi niesamowicie intensywnie pachnie i pysznie smakuje.
To wyjątkowo świeża, owocowo -ziołowa herbatka idealna na letnie i upalne dni.

 Skład: Mięta 25% jabłko, kwiat hibiskusa, owoc wiśni 12%, owoc aronii, aromat naturalny, owoc dzikiej róży, koncentrat soku wiśniowego 2% (cukier, sok wiśniowy), owoc czarnej porzeczki, owoc jagody, owoc maliny, owoc truskawki.


Przyznaję się bez bicia, iż nie przepadam za wiśnią. Natomiast mięte kocham nad życie! I jestem też  wielkim smakoszem herbaty, każdego rodzaju :) Miałam możliwość wypróbowania innych smaków tej herbaty i prawie wszystkie mi smakowały :) Wszystkie, po za ta jedną którą recenzuję :P a wszystko przez wiśnie :P  Jest bardzo, naprawdę bardzo intensywna. Miętę też tam czuję i też wyraźnie, tylko wiśnia mi przeszkadza i psuję smakowanie . Zaparza się na piękny ciemno czerwony kolor .Nie żeby nikt w domu jej nie pokochał, bo synusiowi smakuje na tyle że woli ją pic niż zwykłą herbatę. Tak więc zostaje powoli wykańczana i to ze smakiem :)
Herbata po zaparzeniu jest kwaskowata, tak więc w moim przypadku, bez cukru (tj. pół łyżeczki dla złamania smaku) się nie obejdzie.

Mi osobiście najbardziej smakuje, hibiskus z pomarańczą :)
A Wy próbowaliście kiedyś tych herbat ? Która Wam smakowała najbardziej ? 

Miłego weekendu  życzę wszystkim :) 

15 komentarzy:

  1. połączenie zdecydowanie nie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piję jedynie earl grey i herbatę z cytryną :) Owocowe kuszą zapachem, ale smak do mnie nie przemawia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. takiego połączenia to jeszcze nie próbowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Myślałam,że miętę piłam pod każdą postacią ale tej nie:)Na pewno kupię jak spotkam, bo miętę uwielbiam jako herbatkę, jako lek na "kaca", jako sposób na ból żołądka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez Kocham mięte , ale ta z wiśnią nie dla mnie niestety :( trzeba by było lubić wiśnie

      Usuń
    2. Ja mięty NIET - ale synuś KOCHA! :D

      Usuń
    3. Ja miętę LOVE :) a synuś to w sumie też nie wybrzydza więc chyba lubi :P

      Usuń
  5. Lubię herbaty wiśniowe, ale bez dodatku mięty ;) Nie przepadam za jej smakiem, o dziwo.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga :)
Na pewno się odwdzięczę :)