niedziela, 2 marca 2014

Tołpa Serum wypełniające biust


Opis Produktu:
Powiększa ,wypełnia ,modeluje i ujędrnia biust. Pobudza wzrost tkanki tłuszczowej, zwiększa obwód biustu do 3 cm,i unosi go do 2 cm. Przywraca właściwą gęstość, elastyczność i sprężystość skóry. Nawilża i wygładza. Wzmacnia strukturę skóry biustu i dekoltu, przeciwdziała jej wiotczeniu.A wszystko to w trakcie kuracji 6 tygodniowej cena ok 45 zł 150 ml  
                                                                                               
  Ach co to za super gadżet, takiego jeszcze nie miałam. Normalnie podoba mi się.Może nie powiększyło mi pikusiów,(i pewnie to moja wina bo nie byłam za bardzo systematyczna) ale pachnie rewelka, super się smaruję, przyjemny masaż przy tym robi, normalnie ach -och. I na pewno widzę różnicę w jędrności i wylądowały pół piętra wyżej niż był od porodu  ( zdjęcia przed i po nie dam :P). Słyszałam że lubi po dłuższym stosowaniu wysuszyć, ale u siebie tego nie zauważyłam,a i nie brudzi  Dla mnie pod każdym względem jest rewelacyjny !

                                                                                                                 
Tuba ,bo w takiej postaci jest opakowanie była w kartoniku w środku którego, jest instrukcja wykonywania masażu. Teraz jak już wykonałam cały zabieg będę po niego sięgać, ale rzadziej co by efekt utrzymać podobno wystarczy raz na jakiś czas :)             



22 komentarze:

  1. dobrze, że efekty są :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też byłam z niego zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. od początku nie bardzo wierzyłam ale naprawdę bomba :)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. ja jak dostałam to skakałam pod sufit ;) i modliłam się żeby działał ;)

      Usuń
  4. oooo... coś na moje rodzynki :p :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wiedzieć dlaczego, nie wierzę w tego typu produkty. Ale skoro mówisz, że efekty są to kurcze no ..... :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiesz rozmiaru stanika nie zmieniłam ale ładniejsze, jędrniejsze :D mi się Podoba (ją) ;D

      Usuń
  6. Zawiera parabeny, więc według mnie średnio się do cyców nadaje, choć działa faktycznie świetnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja nawet składu nie obadałam tak się na niego napaliłam ;)

      Usuń
  7. takie specyfiki pomagają faktycznie pod warunkiem że prawidłowo się je nakłada :-) masaż w trakcie nakładania jest najbardziej wskazany by efekt był widoczny ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i systematyczność :) z którą pod koniec miałam na bakier ..bo byłam chora :/

      Usuń
  8. nie wierzę w takie produkty i nie miałam nic z tej firmy

    OdpowiedzUsuń
  9. Kaśka dajesz w jaja :D pikusiów,
    powiększyć to już bym większych nie chciała, spróbuję może w lecie kupię celem ujędrnienia bardziej, bo na razie dzień w dzień ćwiczę klatkę i wiesz nawet mi te cycki podniosło :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tez muszę zacząć ćwiczyć :)) a serum do ćwiczeń to i by był jeszcze lepsiejszy efekt :D

      Usuń
  10. pikusie! ;leże i nie moge się podnieść:) hehe
    ciekawe czy na moje skarpety wypełnione żwirkiem zadziała i też o pięterko się podniosą;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehehe :) no ja myślę że coś musi dobrego zrobić !!

      Usuń

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga :)
Na pewno się odwdzięczę :)