wtorek, 18 marca 2014

Eweline bioHYALURON 4D korektor kryjąco- rozświetlający 8 w 1

Eweline bioHYALURON 4D korektor kryjąco- rozświetlający 8 w 1
Innowacyjny BB korektor 8 w 1 doskonale maskuje i pokrywa niedoskonałości skóry wokół oczu.
Ujędrnia i napina delikatna skórę wokół oczu , koryguje wszystkie rodzaje zmarszczek, drobne linie mimiczne i nierówności, Mineralne pigmenty rozświetlające skutecznie maskują oznaki zmęczenia, rozjaśniają cienie pod oczami, niwelując skutki stresu. Natychmiast po zastosowaniu skóra wokół oczu staje się aksamitnie gładka i promienna.


Moja opinia:
 Super jak dla mnie, na te moje wory i sińce na ta chwilę najlepszy korektor jaki miałam. Nie widać zmęczenia , nie widać że coś nałożone . Konsystencja raczej rzadka, dobrze się aplikuje i ma przyjemny zapach . Wiadomo działania od stresowującego nie zaznałam i szczerze to nie napiął mi skóry pod oczami , ale ujędrnił (przynajmniej takie wrażenie odnoszę ). Jest wydajny, nie wysuszył tylko nawilżył. 
Minus też się znalazł ,a mianowicie napisy na opakowaniu pozostawiają wiele do życzenia .
 Jeżeli chcesz pamiętać co używasz- to lepiej sobie zapisać zaraz po dokonaniu zakupu .

Tak więc ja jestem z niego zadowolona, może kiedyś trafie na jeszcze lepsze cudo, co mi napnie skórę i znikną zmarszczki ;)



23 komentarze:

  1. Też byłabym z niego zadowolona.Uwielbiam takie korektory :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kasia jakie zmarszczki? :P ale skoro maskuje - też mam wory to chyba go nabędę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zmarszczki tylko wory i sińce :P zmarszczek jeszcze nie mam :P

      Usuń
  3. Zmarszczki chowa?Oj to będę rozglądać się za nim:) Ja mam taki błyszczyk którego za chiny nie potrafię zdefiniować z powodu braku napisów, nie pomyślałam,żeby zapisać:)

    OdpowiedzUsuń
  4. oo ciekawy, jak wykończę swój bubel to rozejrzę się za nim :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Prawie w ogóle nie używam :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No bo kochana nie masz, ani sińców ani worów ;) też tak kiedyś miałam :P no i powiedzmy że czasem jeszcze się zdarza :)

      Usuń
  6. Nie znam go, ale sobie zapiszę :) Niedawno kupiłam korektor pod oczy, ale bez żadnej 'napinającej' właściwości więc jak mi się skończy to poszukam tego ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tylko mówie że ten nie bardzo napinał ,ale ujędrnił :)

      Usuń
  7. Ja rzadko używam korektorów i raczej się nie skuszę :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a pewnie jak bym nie używała tez bym sie nie skusiła ;)

      Usuń
  8. muszę się rozejrzeć za tym korektorem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. nie używam takich

    o co chodzi z tymi warsztatami w prawym górnym rogu ?

    OdpowiedzUsuń
  10. wiesz że sama jeszcze nie bardzo wiem o co chodzi ..:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zmazujące się napisy to zmora wielu produktów...

    OdpowiedzUsuń
  12. Nigdy nie miałam tego korektora, ale lubię takie produkty z dołączonymi aplikatorami z gąbeczką :)

    Sama chwilowo używam korektora z Maybelline.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga :)
Na pewno się odwdzięczę :)