niedziela, 16 marca 2014

Szczoteczka Ecobambo

Wpadła mi w ręce szczoteczka, niby ni niesamowitego, więc swoje musiała odleżeć, bo o niej zapomniałam.
 Aż w końcu sobie o niej przypomniałam i zabrałam się za szorowanie zębów. Wizualnego szału nie zrobiła  z powodu najzwyklejszego ułożenia włosia, a ja używam z "pokrzywionym " żeby czyściły w trudno dostępnych miejscach, ale, ale  użyłam i stwierdziłam że całkiem fajna ta szczoteczka, bardzo dobrze czyści zębicha nawet w trudno dostępnych miejscach. Jest średnio miękka, nie harata dziąseł tylko fajnie je masuje. Przed pierwszym myciem zastanawiałam się nad opcja wbicia drzazgi, ale spokojnie nie da rady idealnie wykończona ;) Szczoteczka jest pozbawiona bisfenolu, który jest szkodliwy dla zdrowia, który jest otrzymywany w produkcji tworzyw sztucznych czyli miedzy innymi zwykłych szczoteczek. Bambus ma właściwości bakteriobójcze i chroni jame ustna przed bakteriami w czasie mycia. Szczoteczka jest 100% ekologiczna w związku z tym jest biodegradowalna.

Można ja kupić Tutaj
Kosztuje 12,99zł

              A tak się prezentuje:

30 komentarzy:

  1. Całkiem ciekawa, i nie kosztuje dużo a ze nie kolorowa to przecież nawet dobrze, w ten sposób wygląda też ekologicznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak :) Ale nie pokochałam jej od pierwszego wejrzenia ;) miłość musiała dojrzeć :)

      Usuń
  2. Dobre wrażenie robi, ale nie miałam z nią do czynienia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawa, może kiedyś skorzystam z niej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawie wyglada, ale jednak wole szczoteczki elektryczne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie mam elektrycznej , ale kiedyś posiadałam i w sumie fajnie się myło :)

      Usuń
  5. Mam wielką ochotę ją wypróbować!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak tylko będziesz mieć możliwośc to polecam :)

      Usuń
  6. szczota jest świetna,i mamy taką samą ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy nie miałam bambusowych szczoteczek do mycia zębów, choć przyznam, iż ta wygląda ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I wygląda i fajne i uczucie przy myciu tez fajne :)

      Usuń
  8. podoba mi sie, jest taka prosta

    OdpowiedzUsuń
  9. Wygląda fajnie. Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja ostatnio otworzyłam nową i już mi się włosy wyginają ;/ a droższa, niż reszta moich szczoteczek ;/

    OdpowiedzUsuń
  11. o ciekawa taka szczotka bambusowa do zębów,nie widziałam jeszcze takiej;)

    zapraszam do wspólnej obserwacji;)
    buziaki;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawa jestem tej szczoteczki - czy moje dziąsła by wytrzymały :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tego Ci niestety nie jestem w stanie powiedzieć, ale jest średnio twarda przy pierwszym użyciu to nawet pomyślałam że miękka :)

      Usuń
  13. superowa szczoteczka;) taka inna !:)

    zapraszam do siebie na wyprz busików;p

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga :)
Na pewno się odwdzięczę :)