środa, 19 marca 2014

Kolagenowe mleczko Bingo Spa

Opis produktu:
Delikatne, szybko wchłaniające się mleczko kolagenowe do ciała Bingo Spa. Dzięki lekkiej konsystencji i wyjątkowym, aktywnym składnikom, poprawia kondycję skóry, zapewnia jej piękny i atrakcyjny wygląd,oraz na długo pozostawia ja subtelnie pachnącą.

Kolagen w raz z zawartymi w mleczku proteinami jedwabiu, sprawiają że skóra staje się gładka i sprężysta, promieniejąca młodzieńczym blaskiem.
Wyciąg z aloesu i lnu zapewnia intensywne nawilżenie skóry , łagodzi podrażnienia i zapobiega wysuszaniu naskórka. Witamina E neutralizuje wolne rodniki i opóźnia proces starzenia się skóry.
Kolagenowe mleczko Bingo Spa doskonale się rozprowadza i bardzo szybko wchłania.
Dyskretnie przyjemny zapach pozostawiony na skórze, zwiększa poczucie pewności siebie i świadomości swojego ciała.
Przepraszam za jakość zdjęć, ale ze światłością jest problem ostatnio



Moja Opinia:
Produkt zamknięty w 500 ml butelce z pompką za co go kocham , ponieważ przez to jest wydajny i bardzo łatwy w użyciu. Z tym że się szybko wchłania ...no kłóciła bym się, bo miałam już szybciej wchłaniające gadżety, ale jak dla mnie ma bardzo miły zapach wręcz z czymś mi się kojarzy , ale za żadne skarby nie wiem z czym :P Zapach utrzymuje się dłuuugo na skórze tak jak obiecał producent. Skóra po nim jest gładziutka, mięciutka, sprężysta, pachnąca i faktycznie skóra wygląda jakby młodziej.Konsystencja bardziej lekkiego balsamu, a niżeli mlecza, co wcale mi nie przeszkadza. skóra się nie lepi po wchłonięciu tylko zostaje milusia. Tak więc polecam, bo fajne jest to mleczko :)

31 komentarzy:

  1. Ja go używam do rąk :-) ciała nie lubię smarować balsamami ;-p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja do rąk tez ale ciałko jak superaśnie długo pachnie :D

      Usuń
  2. nie miałam, troszkę o nim słyszałam i jestem skuszona :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No patrz, ajk ładnie BingoSpa na Ciebie dziala!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. prawda , a takie chemiczne :p

      Usuń
    2. Ha Anetka już napisała to co ja chciałam napisać :)
      Zatem potwierdzę Twoją wypowiedz :P "takie chemiczne" :D ;)

      Usuń
    3. Ha Moja skóra lubi chemie :P a już na pewno tej chemii nie lubią intruzi i inni tacy ,bo znikają :P

      Usuń
    4. No i to się liczy!!! PRECZ Z INTRUZAMI!!

      Usuń
  4. Miałam balsam kolagenowy na brzuch, uda i pośladki : ) bardzo dobra seria kosmetyków : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja miałam tylko próbkę ale tez mi odpowiadał bardzo zapachem :)

      Usuń
  5. Miałam, zużyłam więc było ok:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w zapachu i nawilżeniu jestem zakochana chodź wiem że nie wszystkim zapach odpowiada :)

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Jak będziesz mieć możliwość to wypróbuj :)

      Usuń
  7. Opis bardzo zachęcający :)
    Nie testowałam, nie próbowałam, ale nie pogardziłabym :)
    http://made-by-niko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam tego mleczka do ciała, ale kosmetyki z BingoSpa - lubię :) Głównie ich brzoskwiniowy balsam do dłoni i peeling błotny do twarzy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tych niestety nie miałam ,ale może to zmienię ;)

      Usuń
  9. miałam jedwab do ciała z bingo, też fajnie pachniał a zapach długo utrzymywał się na skórze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tego nie miałam ale jubię tę firmę wiec wszystko przede mną ;)

      Usuń
  10. Jedyny produkt, na który skusiłabym się, z tej firmy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło że chociaż jeden ;) ja będę kupować bo mi bardzo odpowiada, chyba że coś innego mnie bardziej powali ;)

      Usuń
  11. miałam go,zapach był świetny ale co do nawilżenia skóry to słabo wypadł ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a mi świetnie nawilżył , każda skóra inna i innej pielęgnacji potrzebuje :)

      Usuń
  12. każdy balsam powinien miec pompkę! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie miałam okazji używac kosmetyków Bingo Spa...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. trochę chemiczny skład ale działanie bardzo przyjemne ;)

      Usuń

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga :)
Na pewno się odwdzięczę :)