niedziela, 23 marca 2014

Powrót do natury mydło Delfinek

Mydło przeznaczone dla wrażliwej skóry dzieci, zalecane do skóry ze skłonnością do alergii. Całkowicie bezpieczne, produkowane według tradycyjnej receptury z najwyższej  jakości naturalnych surowców. Idealne do codziennej pielęgnacji dziecięcej skóry.

Ach co to za mydło!! Delikatniejszego w rękach nie miałam ! NAPRAWDĘ! Nawilżenie bombowe, nie uczula, bo hipoalergiczne i przeznaczone dla dzieciaczków i alergików. świetne, świetne, świetne!!!

Skład: Powrót do Natury więc sama nazwa mówi za siebie :)

Zapach też naturalny, delikatny nie drażniący, fantastycznie się pieni nie potrzeba nawet balsamu, bo tak nawilżona skóra jest po myciu. Nawet moje dziecko mówi że jest super delikatne mydełko :) i co się kąpie to się tyle razy namydla, że chyba bardzo szybko nam się skończy :P spoko spoko zakupimy go znowu jeszcze tylko nie bardzo wiem gdzie, czy stacjonarnie się da, ale jak nie to sobie zamówimy ;) bo wiem po przeczytaniu innych opinii na blogach że jest w bardzo przystępnej cenie. Tak więc polecam, bo bardzo super mydło :D


Tu jest więcej o firmie Klik, posiadają również fun page Tutaj
Posiadają więcej fajnych mydeł, o których będę pisać, bo mam ich jeszcze kilka ;)

9 komentarzy:

  1. nie miałam jeszcze żadnego z tych mydełek, ale kuszą mnie żeby spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niech kuszą warte tego żeby wypróbować - każde jedno które mam jest świetne :)

      Usuń
  2. Ja również się zaopatruje w naturalne mydełka.Są bardzo delikatne i ślicznie pachną.Do tego można myć nimi twarz bez obaw wysuszenia skóry.

    OdpowiedzUsuń
  3. Też już widziałam sporo tych mydełek na blogach ale jeszcze nie miałam okazji kupić i sprawdzić;)

    OdpowiedzUsuń
  4. jeszcze chwilę i skończę stare i biorę się za to ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne, wypróbujemy wkrótce!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Próbujcie próbujcie . jestem w szoku bo gdzieś wczoraj wyczytałam że wysuszył i przeżyłam szok .... ciekawa jestem czy tylko moje dziecko jest tak mało wymagające czy może nie ;)

      Usuń

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga :)
Na pewno się odwdzięczę :)