niedziela, 16 marca 2014

Liebster Blog Award

Po tygodniu próbuje się zabrać za pytania , odpowiedzi i grzebanko po blogach  w poszukiwaniu do spraw nominacji :P Przyznam szczerze że nie jest to łatwe , zwłaszcza dla osoby blogującej nie cały miesiąc ;) , ale do rzeczy . Zostałam nominowana przez "Echantillons-Tests" do Liebster Blog Award. Co to jest to pewnie już większość z Was wie, ale dla tych co nie wiedzą tłumaczę.

Nominacje otrzymuję się od innego bloga za dobrze wykonana robotę i mała ilość obserwatorów, co by wypromować owego bloga (tu mam chyba największy problem, ponieważ mam na około siebie blogi z dużą ilością obserwatorów :p ) Wszystko fajnie ale to nie koniec :D Trzeba odpowiedzieć na 11 pytań, które zadała osoba nominująca, a żeby nie było tak łatwo to jeszcze wymyślić swoje pytania (również 11 ).A potem to tylko ;) nominować 11  blogów i rzecz jasna poinformować nominowanych o tym wyróżnieniu :P

 Tak więc przystępuję do najłatwiejszej części zadania :D
 Moje odpowiedzi:

1. Twoje hobby to..?
Ostatnio to blogowanie :p tak ogólnie to gry planszowe, słuchanie muzyki i filmy:)
2.Twoja ulubiona książka jeśli lubisz czytać ?
Ostatnio zakochałam się w Ula i urwisy ;)," Lśnienie" S. Kinga i "Tajemniczy ogród "
3.Twój sposób na udany dzień ?
 Wyspać się !! :P
4.Elegantka czy sportowiec?
Hmm... i to i to zależy od nastroju :)
5. Jakie jest Twoje największe marzenie ?
Znaleźć w miarę dobrze płatną i z wolnymi weekendami pracę ;) i oczywiście wygrać w totka :P
6. Jesteś tym co jesz. Czy zwracasz uwagę na to co jadasz ?
staram się chodź nie zawsze to wychodzi ;) wszystko co nie zdrowe jest taaakie pyszne :)
7. Twój ulubiony kosmetyk?
 to się akurat co chwile zmienia, jak coś nowego wypróbuje i jest fajne . Ostatnio było to serum wypełniające biust ,a  teraz jest terapia ajurwedyjska, ale stałym bywalcem od dłuższego czasu jest balsam Tisane :)
8. Co jest dla Ciebie najważniejsze w życiu?
Moje dziecko !!!
9. Skąd się wziął pomysł na założenie bloga ?
Moja kochana Agusia ... dostawałam do testowania rzeczy, których sama by nie przetestowała, pisanie recenzji na jej blogu. Potem wkręciła mnie na spotkanie blogerek i stwierdziła że mam bloga założyć, Cytuje : bo  mi do dupy na kopią ;)  W sumie to dzięki Aga :P
10. Co skrywa Twoja torebka?
haha sama nie jestem pewna :P no na pewno chusteczki chyba że się skończą, portfel, kluczę chyba że zapomnę, a to się zdarza, notes, długopis, coś przeciw bólowego .... no nie wiem, ale torebka waży dużo ...jeszcze picie dla dziecka , ale to tez nie zawsze :)
11.Czy wysyłasz życzenia tradycyjna poczta ?
oj szczerze bardzo, bardzo dawno temu wysyłałam teraz już nie, teraz tylko telefon, ale przeważnie dzwonie.

Nominuje blogi:
http://nasze-testowanie.blogspot.com/
http://zaczarowana-oczarowana.blogspot.com/
http://wspolpracuje-testuje-opisuje.blogspot.com/
http://makapakaej.blogspot.com/
http://alicja-w-krainie-kosmetykow.blogspot.com/
http://my-fitstyle.blogspot.com/
http://fabulous-christmas.blogspot.com/
http://wkuferku.blogspot.com/
http://psychodelax3.blogspot.com/
http://ipodajtodalej.blogspot.com/
http://ewankaszyciedom.blogspot.com/

 Moje pytania:

1. Spódnica czy spodnie ?
2.Ulubiona i nienawidzona czynność z obowiązków domowych?
3. Kosmetyk który omijasz szerokim łukiem ?
4.Ulubiony film ?
5. Śpiochy czy ranny ptaszek?
6. Jak lubisz spędzać dzień ? aktywnie czy biernie ?
7. Kot czy pies?
8. Co cenisz u innych .?
9.Potrawa której za nic w świecie nie zjesz ?
10. Twoje popisowe danie w kuchni to ?
11.Co jest dla Ciebie najważniejsze w życiu ?

Niewierze że przez to przeszłam :p Idę odpocząć, bo się zmęczyłam :P Miłego dnia wszystkim życzę :D

15 komentarzy:

  1. Dziękuję,że wzięłaś udział:)Serum wypełniające biust?Działało? Bo ja bym chętnie takie coś chciała:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. powiem Ci że działa może pikusie nie urosły ale są wyżej i są jędrniejsze :)

      Usuń
  2. Dziękuję za nominację, ale niestety nie biorę udziału w tych zabawach ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za nominację! Miło poznać o Tobie kilka faktów, jeszcze mi nie znanych :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za nominację :)

    OdpowiedzUsuń
  5. dziękuję Kasiu za nominację, byłam już nominowana, dlatego jeśli się nie pogniewasz odpowiem chętnie tutaj ;)
    1. spodnie...i szpilki ;)
    2. Uwielbiam gotować, nie lubię zmywać ;)
    3. Płyn dwufazowy do demakijażu.
    4. wolę książki ;)
    5. Ranny ptaszek ;)
    6. Trochę z musu ale aktywnie z moimi córeczkami ;)
    7. Zdecydowanie PIES ;)
    8. Szczerość.
    9. hmmm... GOLONKA
    10. Mój mąż się zachwyca zupą serową , ale myślę, że to torty są jednak lepsze ;)
    11. Rodzina - mój mąż i córeczki, które są całym moim światem <3

    :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O widzisz nawet nie wiedziałam kto już a kto jeszcze nie :)
      Bardzo dziękuje za odpowiedzi :D

      Usuń
  6. Dziękuję za nominację :) Za jakiś czas na pewno odpiszę na TAG :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Katarina, a ja nie wiem kogo nominować :( też się w to już bawiłam narazie odpiszę tutaj :)
    1. Ciężko, ale jednak mimo wszystko kieca :D
    2. Ulubiona hmm gotowanie, znienawidzona ... śmieci nie lubię i nie wyrzucam :)
    3. Nie wiem, co lubię to używam, co nie lubię - nie kupuję ;-)
    4. Władca pierścieni, szybcy wściekli, strażnicy marzeń, dziewczyna z tatuażem, wszystkie lubię :D ale oglądać z M, nie sama.
    5. A spałoby się, ale ranny ptaszek :)
    6. Aktywnie, od jakiegoś czasu wyłącznie.
    7. Pieseł.
    8. Kurde szczerość, nie lubię jak ktoś pierdoli farmazony, kocopoły, i dopowiada pierdoły.
    9. Nie ma takowej.
    10. Wszystko :P
    11. Córka. Potem Mąż (jak mnie nie denerwuje:P )


    Przebrnęłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehehe mam ten sam znienawidzony obowiązek domowy i wykorzystuję do tego innych :D

      Usuń

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga :)
Na pewno się odwdzięczę :)